Joffrey Kruf

hier komt de planning voor chauffeurs van ETS2.
Plaats reactie
svenomlo
Eigenaar
Berichten: 1346
Lid geworden op: 14-05-2012 18:19

Joffrey Kruf

Bericht door svenomlo » 19-10-2012 13:26

In dienst vanaf 01-01-2013
Auto: Scania R Topline 560 6x2
Kenteken: 22-BBT-1
Kenteken Trailer: OT-05-FV

Afbeelding
go on the road with Scania
de nachten zijn voor de hoeren maar ook voor de koelerboeren/Stukgoedboeren

Gast

Bericht door Gast » 01-01-2013 21:58

Er zijn al wat lampen opgebouwd.

Je planning is voor vanavond of morgen

Van: Fresh Express Rotterdam (transinet)
Naar: GOLTERA GMBH & CO. KG. Munchen (eurogoodies) (Duitsland)

32 Palletten Tomaten (IFP Holland)

Gast

Bericht door Gast » 02-01-2013 07:22

dan moet je nu dit rit naar munchen doen. Ik hoop dat je het heb begrepen.

Gast

Bericht door Gast » 03-01-2013 18:51

ik heb tegen woordig meer vrije tijd ik heb tot april bijna geen buiteland ritten meer meeste nederland omdat er een chauffeur bij ons een ongeluk gehad heeft zit ik nu op de bakwagen voor de bruynzeel keukens na april zal ik waarschijnlijk weer vaker int buitenland zitten maar dan geef ik dat optijd aan

Gast

Bericht door Gast » 03-01-2013 18:56

je had eigenlijk die naar southhampton niet moeten rijden. omdat nu je trailer weer weg is. het is de bedoeling om die er voor altijd achter te houden. als je op laden drukt en Fresh Express druk dan begin je weer bij het begin. over geld hoef je je geen zorgen te maken. het is de bedoeling dat wij als een echt bedrijf gaan plannen je hoef alleen je wagen in het dock te zetten en melden dat je leeg ben

Gast

Bericht door Gast » 03-01-2013 19:32

ooh oke ja want ik had vanuit southampton die rit naar rotterdam terug gereden en toen kon ik de zelfde trailer pakken, en rotterdam muchen deed ik ook met zo'n trailer dus ik dacht dat het wel kon. want dacht miss is het leuker als je zogenaamd bij laat op een adres ofzo en dan alsnog die rit naar losplaat doet. maar ik zal even die trailer pakken in rotterdam als je dan voor mij een planning hebt.

Gast

Bericht door Gast » 03-01-2013 19:57

Planning

Van: Zaak Rotterdam
Naar: CASILLO PASQUALE SNC Turijn (transinet)

lossen:

10 eu palletten komkommers
10 eu palletten Courgettes
10 eu palletten paprika rood
1 eu pallet paprika stoplicht

meld je maar als je daar ben. had jij ook al onze map gedownload bij belangrijke mededelingen

Gast

Bericht door Gast » 03-01-2013 20:44

had tussendoor nog even een ritje birmingham gedaan lossen bij posped toen terug gelaaie 32 pallets met tomaten die op de zaak gelost sta nu in rotterdam

762 km
boot 2x 960,-
245.4 L
€13.460

ga nu die planning rijden en even de map er in zetten

Gast

Bericht door Gast » 03-01-2013 20:49

mooi, voor wie zijn die tomaten bedoeld? want wij verkopen ze zelf niet
mischien weet ik wel iemand die ze door kan verkopen. wij zijn alleen overslag bedrijf. De groente en fruit afdeling krijgen in de morgen van elke dag de orders door van hun klanten. hun kopen ergens in laten het bij ons afleveren. wij leveren het in het buitenland af.

Gast

Bericht door Gast » 03-01-2013 21:01

achteraf bleek dat ik even naar bedrijf je in amsterdam moest om daar te lossen ben leeg terug gekome naar de zaak gelaaid voor turijn

Plaats reactie